4 Haziran 2012 Pazartesi

İş Heyecanı, Puzzle Felaketi

Huuu sakinleşmem lazıııııımmmmm... Blog=internet günlüğü olduğundan buraya ne var ne yok yazıp rahatlayabileceğimi düşündüm.


Bugün işe başladım ben. Daha önceki yazılarımda bahsettiğim Japon restoranı. Sushi yediğim ve Kera'ya el koyduğum yer. Murasaki Kafe adında sevimli hoş bir yer. Benden başka 2 kız ve aşçımız vardı. Gider gitmez tanıştık kaynaştık arkadaş olduk kızlarla zaten Mersin'de yaşadığım için otakulara aç bi insanım. Birileri animedir mangadır japonlardır şudur budur bir şeylerden bahsedince eriyorum. Arada boş zamanımız da oldu çay içip sohbet ettik. 9'a doğru annem babam ve kardeşim geldi beni almaya. Hem çalıştığım yeri de görmek için. Önyargılı manyaklar "ıyy çiğ balık mı bu iğrenç", "of kebap yok mu burda", "neden yüksek sesle konuşamıyoruz ki" bilmemne diye birsürü sorun çıkardılar. ama sonunda patronumla (KHR'ye bağladım. Bkz: Marmon'un "bossu" deyişi u.u) konuştular ve gittik. Yalnız şöyle bir durum var ki oradan çıkıp tam karşısındaki Burger King'e gittik. Nasıl bir mantıksa artık... Kardeşim hamburger yemek istiyorumuş, peh! Neyse yedi hamburgerini kalktık eve geldik. Ev pırıl pırıl olmuş her şey çok güzel tamam derken çalışma odama geldim. Ne göreyim? O KADAR UĞRAŞIP YAPTIĞIM PUZZLE YOK! Kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Tabi bir hafta uğraşmışım boru mu ._. Anneme sordum ve bana verdiği şey puzzle kutusu oldu. İçini açtığımda da o kadar uğraşıp yaptığım, yıllardır beni babamla yakınlaştırabilen tek şey olan puzzle parça parça olmuş yeni alınmış gibi elimde duruyordu. Cırladım resmen. "Bu niye böyle? Kim bozdu bunu?" diye. Annem "Banane ya o orda mı durucaktı aylarca" diyince kafayı yedim, sinirlerim bozuldu. Kutuyu olduğu gibi pencereden fırlatasım geldi. Ama kıyamadım bir zamanlar emek verilmişti sonuçta ona. Aldığım yere koydum ve bilgisayarı açtığım gibi bunu yazmaya başladım. Rahatladım da sanırım ya ._. Yeni bir puzzle yapmaya başlarım belki. Bunu tekrar yapamam bünye kaldırmaz depresyona falan girerim olmaz yani ._.

Neyse ben birkaç chibi çizeyim olmazsa. Yada normal yakışıklıları çizmeye çalışırım.. Yada anime izlerim...Yada- *doğaüstü güçler kafasına "kürekle" vurur ve kız bayılır*

2 yorum:

  1. Yeni işin hayırlı olsun tatlım. Ben de diyorum nerede bu kaç gündür. O puzzle olayını ben de yaşamıştım. 1500lük puzzle'ların neredeyse 4'te 3'ü tamamken annem aynı annen gibi banane ya aylarca orada mı duracak deyip kaldırmış. O gün bugündür puzzlelara uzağım xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. puzzlelara uzak mı oluciim ben de? nhah nayır!!

      Sil