11 Haziran 2012 Pazartesi

Naruto Ultimate Ninja Storm 2




Yazıya başlamadan trailerı koydum ._. Yeni başladım oyuna. Naruto'nun Jiraiya'yla olan eğitiminden sonra Konoha'ya geri dönmesiyle başlıyor hikaye ve animeye göre devam ediyor. Şu an Gaara'mı pis Akatsuki'den kurtarmaya gidiyorum. Konunun nerede bittiğini bilmiyorum u.u Ama Sai'yle dalga geçmek istiyorum asdfpoasjgosj görücez artık.

Görüntü güzel. Sırf Konoha'da koşturmak bile güzel. Kombolar çokoş. Grup dövüşleri daha eğlenceli oluyor tabi doğal olarak. (Örn: Naruto-Sakura vs. Kakashi, Neji-Tenten vs. Water Clone Kisame x2).

Annem de oynamak istiyormuş T_T oynamasın o ya şimdi kim anlatıcak konuyu. Git animesini izle de oyna oyunu kardeşim ._. Sonra "bişi anlamadım ben bundan ya çok sıkıcı" der atarsın. Neeeeeyse gidip bitireyim bari ben şunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder