8 Mayıs 2012 Salı

Junjou Romantica

Dün bitirdim kendilerini. Çok yavaş izlerim ben normalde. Bir de gündemin bayağı bir gerisinden geldiğim için (artık hangi akla blog açtıysam ._.) bu benim izlediğim ilk shounen ai&yaoi animeydi. "Güzel değildir o ya bir erkeğin başka bir erkeğe aşkı nasıl güzel olabilir ki O.o" dememe rağmen "bu yaoi sevenler boşuna izlemiyor herhalde vardır bir bildikleri" dedim ve oturup izledim. 12 bölüm+1 özel bölüm var. Ayrıca Junjou Romantica-2 diye bir sezonu daha var. Tabi daha onu izlemedim eheh.

Konuyu anlatacağım şimdi ama anlatsam mı direk yorumlara mı geçsem bilemedim ._. Türk filmi gibi olacak biraz. Şimdi Misaki diye tatlı mı tatlı şeker mi şeker yanakları kırmızı gezen biraz sinirli (huuu favorim) bir tip var. Bir de abisi var. Abisine aşık olan Akihiko adında bir adam var. (Abisinin hiçbir şeyden haberi yok tabi ) Abisi evleneceği haberini veriyor Akihiko ve Misaki'ye (Misaki'nin abisine "Abisi" lakabını takıyorum çünkü adını unuttum ^^') Misaki, Akihiko'nun duygularının incindiğini çakıyor hemen dışarı çıkıyor. Akihiko da peşinden çıkıyor. Misaki ağlıyor, Akihiko ağlıyor (yanlış hatırlamıyorsam öpüşüyorlar falan) bu şekilde başlıyor anime. Abisi evleneceği için Misaki, Akihiko'nun evine taşınıyor. Bu arada Akihiko bir yazar ve BL romanlarında (evet BL* de yazıyor) Misaki karakterini kullanıyor.

İkinci çift Akihiko'nun eski sevgilisi (Tabi ki erkek. Japonya'da ne kadar gay varsa toplamışlar ._.) ve ailesi olmadan büyümüş, birçok işte çalışan, ultra hiper süper manyak aşırı kibar bir erkek. Sesi bile kız gibi çıkıyor benden daha kibar.

Üçüncü çift (sıkı durun uzun bir tamlama yapacağım.) Akihiko'nun eski sevgilisinin (evet 2. çiftteki sevgilisi) çalıştığı üniversitedeki (evet profesör gibi bir şey) iş arkadaşı. Ama bu adam gay falan değil bildiğin normal erkek. Hatta bir kere evlenmiş ve 3 yıllık bir beraberliğin ardından boşanmış karısı onu aldattığı için. Eskiden öğretmenine aşık olmuş ama öğretmeni ölmüş. Onu unutamamış, resmini kitaplarının arasında falan taşıyor. (Kyaaa!) Eski karısının yeğeni gelip şak diye adama aşık olduğunu söylüyor. Evlendiklerinde hayalleri yıkılmış unutmaya çalışmış ama olmamış. Boşandıklarında da taa bilmem nerelerden gelip aşkını ilan ediyor. Tabi ki profesör onu pek ciddiye almıyor ama sonunda çocuğun çabalarına hayran kalıyor ve en azından ona aşık olmayı deneyebileceğini söylüyor.

İkinci çifti neden ayrıntılı anlatmadım ben de bilmiyorum. Belki isim özürlü olduğumdan çok uzun tamlamalarla anlatacağım içindir belki de o kadar dikkatimi çekmediği içindir. Ama ilişkilerinde bir yıllık bir uzak kalma evresi oluyor ve buna rağmen ikisi de bitti diyemiyor sonra gerçekler ortaya çıkıp tam manasıyla tekrar aşık oluyorlar birbirlerine. Bu kısım çok romantikti.
Bu ilk çift: Misaki&Akihiko (soldaki Misaki)

Bu 2. çift (sağdaki Akihiko'nun eski sevgilisi)

Bu 3. çift (Soldaki profesör olan)

Söylemek istediğim birkaç şey daha var.
1. Eicchiro oda'nın Pandaman takıntısına benzer bir şey var burada da. Sebebini çözemedim ama burada da bıyıklı pandaları çok göreceksiniz. 
2. Çiftten Misaki'nin utandığını bağırıp sinirlenerek örtmeye çalışması ama becerememesi çok tatlı *-*
3. Çiftlerin birbirini kıskanması etkileyici.
4. TÜM GAYLER BİRBİRİYLE BAĞLANTILI! AMERİKANIN OYUNU BUNLAR!
Türkçeleştirip mi yayınlasam diye düşündüm ama böylesi daha orijinal *-* Zaten yukarıda anlattıklarımdan da anlayabilirsiniz aşk, iş arkadaşı, eski sevgili, öğrenci-öğretmen ilişkileri falan verilmiş. Çok gülmüştüm buna.

Bunlar da izlerken yakaladığım veya oradan buradan topladığım resimler:




(Arkadaş dedektifçilik yapıyor)

*BL: Boys Love demektir. Erkeklerin aşkı anlamına gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder