12 Mayıs 2012 Cumartesi

KERA!

SELAM MİLLET!
Çok çok çok çok çok çok heyecanlıyım şu an yerimde duramıyorum. Çünkü şu mini mini minnacık Mersin'de ilk defa bir Japon restoranına gittim bugüüünnn!


Yerin adı "Murasaki Cafe". Ortamın havası dekoru falan muhteşemdi. Servis, yemekler falan harikaydı. İngilizce ve Japonca mangalar ve dergiler vardı. Bir dergiyi elimden bırakamamıştım. Adı Kera. Yemekten sonra dayanamadım ve görevliye satın alıp alamayacağımı söyledim ve düpedüz dergiye yapıştım. Artık nasıl baktıysam adama normalde satmadıkları halde satabileceğini söyledi ve dolu gözlerle aldım dergiyi. Malesef fotoğraf makinemi evde unuttuğum için bir dahaki gidişimde uzun uzun fotoğraflarla birlikte yorumlarımı yazacağım ama bu yazımın konusu dergi hakkında.

Bu kapağa vuruldum. O dudaklar ne kızım öyle!! Bende neden yok!! Tırnaklara bir şey demiyorum zaten ._.

Derginin içinden beğendiğim birkaç sayfayı ekliyorum aşağıya.

Hep yukarıdaki gibi bir okul formam olsun istedim T_T (Çok beklerim biliyorum.)





 Bir Lady Gaga çakması gördüm sanki. Oo ikiymiş pardon.


 Huu bu çok şeker.

Bunlar da tutoriallar. Beğendiklerimi seçtim :3
Bu favorim. Çok şeker bir yüzü var *-*

Hayallerimin şehri Harajuku'dan kareler:








SHINee!! Hiiaa Taemin... <3

Oha diyorum başka da bir şey demiyorum ._.

Lenslere bittim ama ben O_O

Bunu sona bırakmıştım ama resmi yüklerken sayfa dondu mal oldu falan kaldıramadı O_O

Bu günlük bu kadaaaar. Zaten galeriye çevirdim blogu :D Biraz daha karıştırayım ben dergilerimi :3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder