19 Mayıs 2012 Cumartesi

Osu!

"Osu!" adında bir oyun bu yazımın konusu olacak. Nasıl anlatsam nasıl anlatsam diye düşünüyorum. Gerçi ben de bilmiyorum ama bir yerden başlayayım devamı gelir u.u
Daha önce böyle bir oyun oynamamıştım. Mantık olarak Guitar Hero'ya benziyor ama sadece mouse kullanılıyor. Ekrana yuvarlaklar geliyor siz de onlara tıklıyorsunuz. Anlatınca basit gibi geliyor ama hiç öyle değil o.o Guitar Hero'da expert yapamadığım çok az şarkı olmasına rağmen Osu!'da en fazla 3 yıldızlı şarkıları tamamlayabildim. (Dün başladım) Onu da en fazla C rankingle ._. Ama şarkılar güzel, tema şeker, oynanışı hoş. Yani sıkıldıkça açıp oynanabilecek bir oyun. Bıktırmıyor.
3 temel hareket var. Birincisi sadece bir yuvarlak gördüğünüzde yapılacak hareket. Doğru zamanda (yukarıdaki resimdeki yeşil halka küçülüp içerideki yuvarlakla buluştuğu an) sadece tıklamanız yeterli. İkinci hareket tam olarak yuarıdaki resim. Yuvarlak küçüldüğünde mouse ile tıklayıp diğer yuvarlağa doğru çekiyorsunuz eğer ok içareti varsa aynı yerden geri dönmeniz gerek.
Üçüncü hareket yukarıdaki devasa daire. Bu çıkınca ölümüne daireler çizmelisiniz. ne kadar çok daire çizerseniz o kadar çok puan alırsınız.
Tabi ben böyle anlatınca biraz tuhaf oldu. Yeni başlayanlar için tutorial aşağıda.
 
Buradaki adam batırmış ama siz anladınız olayı.

 Bu da bitirebildiğim ilk şarkıydı. Bitirebilmek için öncesinde 20 dakika falan boş boş çabalmıştım. 2 yıldızlı falan sanırım. Sonuç pek iç açıcı değil ama başarabilmek de bir şey tabi u.u
Oyunu indirip kayıt olduktan sonra istediğiniz şarkıyı Beatmap'ten seçip indirebiliyorsunuz.
Osu!'a buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Eneem 2 yıl önce ne oynardım bunu. Bir ara bileğim alev almıştı resmen. Yara olmuştu xD Sonra da bıraktım zaten xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bağımlı oldum galiba ama çok kötü oynuyorum asfhksjdfjlksdjgksajdfk

      Sil