5 Mayıs 2012 Cumartesi

The Smurfs - Şirinler

Veletleri sever misiniz?  Ben sevmem şahsen. Aslında tek başlarına olduklarında bayılırım ama bir araya gelince cıvıtıyorlar ötüşüyorlar viyaklıyorlar zırlıyorlar. Benlik değil yani ._. Bugün de kardeşim(7) , üst komşunun kızı(7),  kuzenim (5), ve kuzenimin kankitosu (8) bizdelerdi. Çocukları artık hangi akılla bilmiyorum bana bıraktılar. Ben de başa çıkamayınca film izleteyim bari bunlara dedim. Bilgisayarımda yüklü olan filmleri karıştırırken şirinlere rastladım. Ne zamandır izlemeyi planlıyordum fakat unutmuşum o da bilgisayarımın bir köşesinde tozlanmış. (Tozlanmak? Bilgisayarda?) Her neyse bilgisayarı televizyona bağladım ve filmi başlattım. Tabi sustular sessiz sessiz izlediler (Bazı yerlerde konuşmalar başlayınca viyaklayarak susturdum tabi onları ehehe. Cadı Rina!)

Gargamelin tipi çok hoş öncelikle bunu belirteyim. Olaylar sakar şirinle başlıyor onunla bitiyor. Tabelanın tekini yanlış okuduğu için tüm şirinler Gargamel'den kaçarken o başka bir yola sapıyor ve bir şelaleye varıyor. Diğer şirinler peşinden gidiyor bu düştü düşecek falan derken arkadan gargamel de geliyor. Mavi bir ay çıktığı için de (bu özel bir olay tabi ki) şelalenin içinden bir tünel açılıyor. Şirinler de Gargamel'den kurtulmak için bu girdabımsı tünele giriyor.
Bu geçit 6 şirini bizim dünyamıza getiriyor. Şirin Baba, Şirine, Sakar Şirin, Huysuz şirin, diğer ikisinin adını bilmiyorum Şirin. Arkasından Gargamel ve Azman da gidiyor. (Azman çok sevimli *-*) Sonra orada maceralar bilmemneler olaylar kargaşalar büyüler falan filan derken hep birlikte Gargi'yi alt ediyorlar ve dünyalarına dönüyorlaaar. Mutlu son!

Ama burada atladığım bir nokta var... Neil Patrick Harris oynuyor!! Söylemişlerdi de inanmamıştım T^T How I Met Your Mother'daki rolüyle yakından uzaktan alakası yok. Aile babası, iş adamı sevecen bir baba adayı rolünde. Gözlerim yaşardı...

Azman. Ciddiyim ben. Gülmeyeceğim.... sdajgfhadgjhadshgfsdfafhg

Ah Şirine, yapma etme Şirine. Senden Marilyn Monroe olmaaaz.

Bu da Neil Patrick Harris ve filmdeki eşi. Çok tatlı *-*

VE EN SEVDİĞİM SAHNE!!! GUITAR HERO SAHNESİ!!

Not: Sakar şirin bile bateri çalıyor. Sen öl Rina!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder