31 Mayıs 2012 Perşembe

Labirente Geri Dönüş

Bugün 2 yeni manga buldum. Diğerini de başka bir postta yazmayı düşünüyorum çünkü konularını da anlatacağım her zamanki gibi u.u

Annesiyle babasının pek umursamadığı, genelde ablasıyla beraber yaşayan birçok şeyde başarısız ama aşırı yakışıklı (yukarıdaki kapak resminde sağdaki) biri var. Adı Toby. Tabi ki başrol yani bu kadar tatlı bir karakter anca başrol olur başka ne yapabilirlerdi ki ._. Toby'nin "dilerim.." diye başlayan cümlelerindeki dilekleri her zaman gerçekleşiyor ve bu yüzden birçok kötü olay geçiyor başından. Bir gün hortlak kralı ya da onun gibi bir görevi olan adamla karşılaşıyor. (soldaki adam) (mangakanın sarışın erkeklere ilgisi var bence). Kral Toby'ye o güne kadar olan bütün dileklerini gerçekleştirdiğini söylüyor. Toby ona ihtiyacı olmadığını söylüyor ve kral da gidiyor. Bir gün bir şekilde malum kralın mekanına giriyor ve birkaç olaydan sonra kendini kralın düzenlediği büyük bir partide buluyor. Parti iyi güzel falan derken kral, varisinin Toby olduğunu açıklayıp ortadan kayboluyor.
.
.
.
Devamı yok! Çünkü bu sadece 1. cilt. 3-4 cildi vardı sanırım aldığım yerde ama ben henüz okumadım ve hikaye baya sardı. Tavsiye ederim şahsen. Birkaç boş balona rastladım okurken. Düzenlemesi de yeterince iyi yapılmamıştı benden söylemesi u.u

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder